Waar is post 25?

Lieve allemaal,

Een poosje geleden riep ik jullie op om het onderwerp voor de 25e post aan te dragen. In de tussentijd is er ontzettend veel gebeurd: Samen Helen is heel populair geworden en de schrijfopdrachten vliegen me zo’n beetje om de oren. Soms vind ik nog wel tijd om iets voor mezelf te schrijven, maar het is allemaal best druk en ik moet er nog een beetje mijn weg in zien te vinden.

Post 25 komt dus, maar met wat vertraging. In de tussentijd mogen jullie gewoon onderwerpen blijven aandragen en zal ik soms wat dingen delen waar ik nu mee bezig ben, zoals #zeghet laatst en een project over kindermishandeling waar ik binnenkort wat over zal uploaden.

Blijf me lezen en hopelijk tot heel gauw, met post 25!

Geef een reactie

