‘Effe’ oefenen met die basisvaardigheden frustratietolerantie

Lieve allemaal,

Tot mijn grote schrik zag ik dat nadat wordpress zichzelf geüpdate had op mijn telefoon, twee van mijn conceptblogs opeens gepubliceerd waren, namelijk de uitgebreide introductie van Valeer en Thérèse als voorzet voor hun gastblog. Uiteraard heb ik dit pas een paar uur nadat dit gebeurd was gezien, waarna ik (better late than never) de blogs heb teruggezet naar concepten.
Dus voor degenen die zich afvragen waar ze gebleven zijn: Daar dus. (Waar ze nu nog even horen, omdat ik nog wacht op een van mijn gastbloggers).

Voor de rest hoop ik dat niet al te veel mensen het al hebben gelezen en dat degenen die het gelezen hebben, hun best willen doen om het te vergeten of in ieder geval om nog even geduld te hebben tot ze dan eindelijk officieel verschijnen. Een mooie oefening frustratietolerantie.

Enne mocht dat wachten echt heel lastig zijn; op http://www.udemushi.nl lees je meer over Valeer en wat hij doet. Bij iedere erkende boekhandel en bij uitgeverij Elikser , kun je De Som der Delen aanschaffen. En Iva volg je natuurlijk op Twitter, in de vaktijdschriften en wellicht loop je haar tegen het lijf op een lezing.

3 gedachtes over “‘Effe’ oefenen met die basisvaardigheden frustratietolerantie

Geef een reactie

