Pluk de Dag! [Gedichtje]

Lieve lezers,

Het verbaast me uit hoeveel verschillende landen de lezers van deze, toch Nederlandstalige, blog komen. Dagelijks bezoek uit de Verenigde Staten bijvoorbeeld, wauw!
Eigenlijk hoop ik dat jullie (mijn buitenlandse bezoekers) wel allemaal Nederlands kunnen lezen, want totdat ik binnenkort de tijd heb om mijn blogs ook in het Engels te uploaden (yep, plannen!), zullen jullie het anders met Google Translate moeten doen en ik heb gezien dat het resultaat bedroevend is.

Anyways,
Bedankt voor het trouw bezoeken van mijn pagina. Ik ben blij met jullie!
Ik ben trouwens ook heel blij met het mooie weer (geen grapje). Het is hier in Nederland al de hele week fantastisch! Ik word er echt schandalig vrolijk van en daarom heb ik even kort wat gekrabbeld:



Pluk de dag
Omdat het mag
en ach
Ach!

Weet je wat ’t is:
Dán gaat het mis
Maakt niks uit, omdat
er ook nog morgen is!



Geniet van de zon op je huid en de bloemen langs je weg!

Geef een reactie

