Zijspoortjes

Om wat meer positiviteit in de krant te krijgen heb ik een licht bewerkte versie van een van de blogs die hier eerder verschenen is, ingezonden als lezerscolumn voor Metro.
Als je dat eigenlijk wel een goed idee vindt, of als je de blog gewoon heel leuk vond (of vindt, wie weet), of als je graag elders ook wat meer van me leest of wanneer je vindt dat ik er best vriendelijk uitzie op de bijbehorende foto (ofzo), mag je je stem uitbrengen.
Dat kan via lap- of desktop of via de desktopweergave van je smartphone of tablet onder mijn lezerscolumn (die je dus hier vindt: https://www.metronieuws.nl/lezerscolumn/m-susebeek/mens-maatschappij/2017/07/kijk-eens-wat-ik-kan )
De column met de meeste stemmen haalt de papieren krant.

Geen zin in papieren poespas en niet gevoelig voor mijn brutale zieltjeswinnerij? Snuffel dan gerust meer rond tussen de inmiddels meer dan 100 blogs op deze site.

Een gedachte over “Zijspoortjes

Geef een reactie

